huhu..stelah lama aku tak posting tetiba rindu la plak nk posting satu citer..ekeke..dlm sbulan ni byk yg jadi kat aku..tak sempat la jgk nk wat posting sbb takde idea nk karang ayat..hehe..sibuk dgn kursus..sibuk dgn sukan badminton,bola,futsal..huhu..letih keje balik tido n ym sambil men game FOOTBALL MANAGER 2009..

kali ni aku nak membebel pasal citer yg menarik la jgk dlm idup aku sbgai first step utk jd lecturer..hehe..pluang aku utk mengajar komputer di Kolej Pertanian..Aku diberi peluang oleh bos aku utk mngajar selama 5 hari disana..ngajar Microsoft Excel ngn Powerpoint Advanced..

Memula nk kuarkan sepatah kata kat mulut mmg malu..huhu..first day mmg gementar..tp aku harung jgk..seluk biar sampai ke pangkal bahu..wahaha..ape la aku ngarot nih..dgn ketenangan dan takde tekanan,aku trus je ngajar bebudak tu dgn pnuh komited..ehehe..ayat mcm wakil rakyat la plak..kebanyakan student disitu lebih tua dari aku..huhu..boleh dikatakan sumer skali tua dari aku la..paling tua adalah sekumpulan student yg dinamakan student PPT..die mcm org yg dh berumur nk smbung blaja la..ekeke..diorg besh..sporting ngn aku..aku pun ngajar jadi selesa..ekeke..

Kebanyakannye adelah student ppuan la..ehehe..aku sbagai lecturer laki,melilau la jgk mata nih smbil nengok2 yg berpotensi..maksud aku,tgk yg lawa2 la..eekeke..takkan nk wat awek kot..mane leh wat awek..yg cun msti la sudah dikebas org..ekeke..[akan disambung citer ni nnti..tunggguuu.....]