hehe..kali ni takde citer ape yg mnarik..just gmbr-gmbr semasa kursus Jobs Camp 9 anjuran Mdec..
Kursus Jobs Camp ni bertujuan untuk memberi pengetahuan IT dan tunjuk ajar Networking untuk para graduan yg meminati bidang IT..Kursus ni jugak memberi pluang kepada graduan untuk mendapatkan kerja yg diingini..pihak MDec mengambil resume setiap graduan yg menghadiri kursus ini untuk ditunjukkan kepada majikan2 pilihan mereka yg terpilih..pendek citer,MDec tlg kite carikan keje kat kite la..hehehe..ade rejeki dpt la keje elok..Ade sijil yg berharga la jgk dari MDec..Disamping tu juga,sesape yg hadiri kursus ni akan diberi duit poket sebanyak rm300 seorg utk duit blanje..huuu~ boleh tahan tu..kursus free pastu dpt duit lagi.. kebanyakan peserta kursus ni dtg dari pemegang Degree..aku diploma..ade la lagi 2,3 org diploma.. huhu..kami ade dinner kat kuala perlis pada hari ahad bersamaan 10hb May 2009..sumer makanan ditanggung oleh supervisor kursus..Thank You So Much Pengelola..wakakak..
erm..ini la sebahagian memori yg aku tunjukkan..mmg la kebanyakan gmbr aku sbb aku yg nk posting..wakaka..glamor mao kene ade beb..hehe..

hehe..ini bersama Managing Director Pengelola kursus..btoi tak tipu..
kawan aku jgk ni..

ni bersama ex-schoolmate aku..Dr.Farizan..wahaha..die jd tutor bab server kejap..

bersama Mr.Rama..hehe..Ramadhan la name die..

5 jejaka berpengaruh dlm kursus..hehe..ensem2 blake..

"hello..ari ni saham naik ke turun??" kata Dzex..ekeke..

wahaha..gmbr kantoi aku tgh menjadi "pusher" rokok kretek..wakaka..cis..sape tgkp ni aku takto..AMARAN : Merokok Membahayakan Kesihatan Awek2..

3 jejaka Muke Tembok..wahaha..

Bersama Bidadari Tembok..ekeke..ahli Muke Tembok FC bertambah menjadi 5 org..wakaka..

OK..stakat tu je gmbrnye..bye..wahaha..maaf zahir batin..