Di Suatu Petang Time Aku Agak Sibuk..Ada Satu Panggilan Dari "Unknown Caller"..tutt..tutt..(aku angkat tanpa byk tnye..)



Penipu(slang indon) : Encik..Anda Telah Berjaya Memenangi Peraduan Dari Nestle sebanyak RM7000..kami perlukan nombor akaun Encik utk memasukkan duit..berapakah nombor akaunnya encik??

Dzex(bijak menghidu bau penipu) : Err..Saye bleh bagi no akaun..Tapi bukankah diorg akan berikan surat dahulu untuk umumkan saya pemenang yg rasmi?? Erm..tp saye nk tnye dulu praduan nestle tu yg bulan brapa punya?? bulan 1 ke 2?? Saya ade masuk banyak peraduan..(blakon wat-wat mcm aku giler masuk praduan plak padahal tak pnah nk isi borg2 praduan yg buang mase tu..)

Penipu(slang indon) : Bulan erm..BULAN L*NC*U!! PUK*M*K LU!!..ahaha..(talian diputuskan akibat kebuntuan idea menipu tahap langit ketujuh..)

Dzex(mmg suke layan penipu) : (GELAK SORG2..padan muka nk tipu aku sgt..aku saje layan nk tgk ayat ape lagi yg ko nak pakai utk tipu aku SETAN!! nasib bek ko letak dulu,kalo tak dh kene perli ngn aku..ahaha..len kali kalo nk tipu aku,pi la berguru dengan krew-krew wakenabeb ke..wakenalu ke..bang-bang boom ke..)


Moral of the story : Kalo Nak Menipu Pun,Jangan la Pakai Slang Indon..Aku Pelik la..Bile mase aku masuk peraduan Nestle Indon..ahahaha..Astro Aruna buat praduan pun aku tak pnah.. masuk..wakakaka..

 
 (err..korang mesti penah dpt SMS lawak ni..haha..kasi panik je kan?)

bubuiii semua..tggu di episod dan post yg akan nak mai(datang)..hehe..